Wednesday 11 May 2011

cuti ini nak wat apa ek?

mm kusut otak nak pikir wat apa, dah 5 hari duduk umah, tugas saya hanya untuk membesarkan diri..

dahla body mmg gemuk, ni nak tuffkn lagi body saya ini.. heee

jangan risau, ini bukan saya...

cuti ini ada azam baru.. nak body camni lak...

gelak la korang.. tgk la nanti.. hahahaha

terpikir nak kerja gak, yela 4 bulan, bgus kalo leh keja dapatkan pengalaman

 p/s : nak jadi mcm pak cik ni duk office leh x??

duduk depan lappy dgn harapan dapat kerja, mata dah siap ada simbol duit.. mula la kira sebulan dapat bape, darabkan dengan 3 bulan..


mulalah nak bygkan ada iphone4 la, blackberry baru la.. mcm2 la seblum nak msuk UTM skudai nnt... TAPI.....

bila majikan kal dan bgtaw gaji saya yang sepatutnya RM*&%... muka saya trus jadi cmni..


huhuhuhu... nak kerja ke x?? tanam anggur pun bez gak sebenarnya...

isnin ini dah mula keja.. harap2 la ada elaun tambahan...mmmmm

Darren Lai

2 comments: