Monday 30 May 2011

kerja kerja kerja

salam sejahtera,

kali ini saya nak share sikit, pengalaman i kerja sepanjang satu minggu.. nak kata penat.. xdelah penat sgt.. nak kata boring pun tidak... cuma x seseronok macam masa wat program.. bagi saya la, wat program, letihnya sgt memuaskan haha.. pelik2

Tugas saya kat site sng je, pagi check tgk apa perkembangan dorang.. tghari round sekali lagi dan yang terakhir petang.. tujuannya utk belaja apa yang jadi kat site.. bgi faham proses pembinaan..



yang menyelia saya adalah mr peter.. walaupun jarang jumpa dia, ada beberapa tips yang dia bagi... bnyk benda yang perlu saya belajar sendiri trmasuk lah kena study pelan 2 sendiri.. masa2 ini lah terigt kat kwn2... dulu merekalah yang tlg sy bnyk dlm nk phm pelan ini.. i duk blur kejap..

hehe bila bos lalu, pura2 ngah kaji pelan.. hehe banyak lagi rupanya yang i xtaw..



yang lagi sedih adalah kasut i, setiap kali balik dari site mesti pnuh dgn tanah merah... kasut itam 2 dah nk jadi kasut bengkel dh haha.. penuh dgn tanah...



safety helmet 2 la, teman i setiap kali pg site..curik ayah saya punya hahhaa.. lawat site je



X lama lagi gelap la sy hahaha.. asyik bawah matahari je...
Lain kali sy akn update lagi psl dri i waktu cuti hehe.. bsn keja.. study lagi bgus, ahaks

Darren Lai..

No comments:

Post a Comment